Letenky Pelikán

Letenky Pelikán

Podmínky a jak rezervovat letenku

  • pelicantravel.com – organizační složka, jež zajišťuje provoz online rezervačnímu systém na portálu Pelikán, prostřednictvím něhož si můžete najít aktuální a dostupná letecká spojení podle Vámi zadaných parametrů.
  • Klient si může neustále kontrolovat stav volných míst v letadle a aktuální ceny po celý den. Rezervaci konkrétního letu je možné učinit pouze v případě, že vybraný termín odletu je nejdříve za dva dny ode dne, kdy klient hodlá rezervaci učinit.
  • Jakmile ukončíte rezervaci letenky, ihned Vám je vygenerován rezervační kód, který Vám bude zaslaný na email společně s potvrzením rezervace. Klient je povinen si zkontrolovat rezervaci na této stránce www.pelikan.cz, v sekci Help-Kontrola rezervace kde do kolonky „Rezervační kód:“ zadá svůj rezervační kód a do kolonky „Příjmení:“ zadá svoje příjmení, resp. příjmení cestujícího, a v případě jakýchkoli nesrovnalostí je povinen kontaktovat společnost pelikán písemně, emailem nebo telefonicky.
  • Ihned po ukončení rezervace je Vám zaslána faktura i s ostatními pokyny.  Rezervaci je možné uhradit v ten samý den, kdy byla ukončena.
  • Dbejte zvýšené pozornosti při vyplňování všech údajů! Údaje slouží k identifikaci klienta a následné komunikaci.
  • Rezervace je možné upravovat až do doby uhrazení letenky zcela bez poplatků.
  • Podmínky pro případné stornování letenky, nebo ostatní změny jsou stanoveny leteckými společnostmi.

Doručování letenky a její převzetí

  • Letenky a další objednané služby jsou klientovi vystaveny a odeslány ihned po úhradě faktury.
  • Způsob doručení letenek je buď elektronicky na Váš e-mail, nebo poštou na Vaši adresu. V případě, že si vyberete jako způsob doručení letenky e-mailem, máte možnost si letenku sami vytisknout. Letenku v elektronické podobě najdete i na adrese www.pelikan.cz  v části kontrola rezervace.
  • Při vystavení letenky na letišti Vám bude účtován poplatek cca. 1000 Kč a letenku si můžete vyzvednout přímo na letišti na předem dohodnutém místě, které vám bude sděleno na callcentru.
  • Klient je dále povinen si minimálně 24 hodin před odletem potvrdit svůj let na callcentru pelikán.

Podmínky úhrady ceny letenky

  • Klient má možnost uhradit letenku bankovním převodem na základě systémem automaticky vygenerované zálohové faktury. Druhá možnost úhrady je prostřednictvím embosované kreditní karty. Karty Visa Electron a Maestro nejsou akceptovány.
  • Klient musí při platbě jako variabilní symbol uvádět číslo faktury. Neuvedení variabilního symbolu či uvedení nesprávného variabilního symbolu je považováno jako neuhrazení faktury!